Happy birthday! :)

Igår efter att jag hade varit och shoppat med idaaaG i luleå så for jag hem en snabbis, jag tog en påse och tog min raggar hojj och for till Elina som fyllde år! :) När jag kom dit så var Johanna där, vi satte oss och öppna elinas fina paket, hon fick parfymer och godis i massa mängder. Sen kom då alla hennes släktingar och hälsade på, då vart det mycket mera presenter till den lilla prickiga 14åring =) (vattkoppar har hon haft) Sen skulle jag fara hem höll på dö i HUNGER!!!!! Hade inte fått nå mat sen tidigt och då var kl 9!! men då jag skulle fara fick jag inte för elina, hon sa: men det går ju mycket snabbare om du äter här! jag bara: jaa, men då vill jag ha mat nu!!!!!!!! så då gjorde vi oss mat direkt, vart nätt kött och potatiiis :P sen ville jag inte cykla hem då det var så mörkt, så då kom min pappi och hämta mig vid hal 12 elr någt :) sen såg jag ex-effect, next och satc! det är grejjjer det! sen sov jag ända till 12 minuter över 10. nu sitter jag här och lyssnar på lite takida, har nyss sett lite fullfrys med ida... även spelat rebubbled (Y) 



                                                  Elina och jag :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet du nån bra låt?:)

http://rebbeckaa.blogg.se

2008-08-22 @ 13:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0