åååh! mår inte bra! /:

hejsan, jag har jätte ont i min mage! linn har nyss varit här me hon skulle hem och äta! vet inte om jag orkar vara med hon sen! hon skulle iallafall hjälpa mig att plugga men kunde inte göra nå! bara gjorde ont i min mage! ååh, vad ska jag ta mig till! ;o jag vaknade idag iallafall kl 9 för kl halv 10 skulle jag och linn ut och gå, det var härligt! vi gick nån minut ifårn en hel timma :D jag hade mina nya skor som jag fått av mammsen! så grymt sköna alltså =) jag ska inte spela mer nu, orkar inte göra nå! :/ :/

Kommentarer
Postat av: Ida

oj så duktig du e! ;D

2008-09-14 @ 15:41:03
URL: http://idaaag.blogg.se/
Postat av: Ida

tacktack ;D vi åt på äp, de e de bästa de! :P

2008-09-14 @ 15:56:45
URL: http://idaaag.blogg.se/
Postat av: LINN

Jag var bäst :D

2008-09-14 @ 21:02:24
Postat av: mamsen

vad duktiga ni var som orka prommenera så länge hoppas det inte blir en engångsgrejs

2008-09-15 @ 09:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0