här kommer några bilder.......

från då jag städa och var så duktig :) 
 




                                              Min garderob :)



                                         Vid spegeln! :)



                     Mitt sminkskåp och lite annat :D



                                       Lådor, smink & hårgrejer :D



                                   Parfymer & hårgrejer :)



                                                          Kläder ;>



                                                Ännu mera kläder :P



                                                     Byxor och det :)


                                                      Mitt rum!



                                                       
Byrå =)



                                                          Fönster och byra! :)



                                                   Min bäddade säng :)



                 Sådär, ser ni så städat det är? =)

Kommentarer
Postat av: Jossan

vad fint du har gjort det ;D och du var jätte duktigt ;)

2008-09-03 @ 17:42:42
Postat av: Ida

oj så duktig du är :p vill du komma å städa mitt rum oxå? ;D

2008-09-03 @ 18:31:22
URL: http://idaaag.blogg.se/
Postat av: Fanny :)

vad fint :D

2008-09-03 @ 19:38:47
URL: http://fannykarlsson_.blogg.se/
Postat av: mamsen

snyggt du gjort måste bara surra på pappa lite så att du får upp barbordet

2008-09-04 @ 11:00:18
Postat av: masen

Vilken ordning du har. Måste bara surra så att pappa sätter upp barbordet nån gång. p o k

2008-09-04 @ 11:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0