muskus :D

igår var jag i muskus :) vi for vid 4 och handla mat :) det var lite tjaffsigt men löste sig till slut =) när vi kom dit började vi med att göra maten dirket! jag var hungrig, hade inte ätit nå på hela dagen :( vi gjorde taco! mummmmma P: sen åt vi så vi vart mätta! efter det tror jag att vi skulle gå till kajsa för att hämta mjölk, och sen då vi kom dit sa kajsas mamma att vi hade mjölk, ådå var det bara att vända till baka! förresten så klättra vi på sånna här stora vita grejjer ;> sen kom vi tillbaka, dåå lekte vi jag har aldrig..... det var kul :) sen lyssna vi på då rebecca och fredrik prata, rebecca visste det men inte han! haha :P sen så ät vi massa godis och melon i stora last! sen åt vi glass med fresta och nå vaniljvisp typ :P´sen gick vi ut till eldstaden, sen in igen! sen efter ett tag så for vi hem! nu är ajg med johanna och hanna! ska duscha nu! sen är det andra avenyn =) hejdå! kommer med bilder sen :P

Kommentarer
Postat av: Ida

men gud så trevlit! :D

2008-09-22 @ 20:54:02
URL: http://idaaag.blogg.se/
Postat av: Ida

ahh okej :D joo ja kan följa, vilken tid var de? :)

2008-09-22 @ 20:57:40
URL: http://idaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0