OKEY!

tja, igår så var jag på okej :) jag åt en god grej med kött, sallad och pommes! som kalllas......... kebabtallrik! <3 malin åt en sallad och linn en god kebabrullle, kajsa åt kyckling rulle! mummmma.... :P vi for och handlade godis sen på KONSUM, gotta! sen när vi kom hem spelade vi kort, då vart jag kisssnödig, alla andra med! så då spelade vi ett spel, och den som kom sist fick dricka ett glas vatten! och den som kissa först förlora! hahah, YO! linn vart i alla fall sur för hon var tvungen att fara hem för hennes mamma ville det, och malin skullle upp och jobba så hon for med hem! då var det jag och kajsa kvar..... vi spela dator, vi prata med malin på msn! det var kul! ska inte skriva mer nu :)
 
GOTTA! min såg nästan ut sådär ;p

Kommentarer
Postat av: hanna

gotta

2008-09-14 @ 17:59:26
Postat av: moa! ;>

Vars skulle Malin jobba?

2008-09-14 @ 21:03:58
URL: http://lillagummanmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0