snabbt inlägg..

nu har jag inte mkt tid på mej att skriva, ska fara till malins snart med nåra böcker.. sen till jonas och äta palt :) sen ska jag på inne-bandy direkt efter palten /: jobbigt! men innebandy är alltid kul =) ska iaf se idol efter det ;P idag har jag och mamma varit på sportringen och handlat! köpte sockar, 2 par skor, ett par byxor och handskar... mammsen köpte ett par byxa med :) sen for vi hem. så har jag bara hunnit börja byta om till innebandyn. måste ju fara direkt efter jonas så hinner aldrig hem! men så är livet! är det nån som vet om det är luleå imorrn på idol? men iaf ska dra, måste hinna in på dom andra sidorna! pusss (:


Kommentarer
Postat av: idaa

joo, de e lule idag! då händer de grejjer, så nu måste du se :D

2008-09-11 @ 12:12:28
URL: http://idaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0