stressigt!

åååh! äntlien hemmma. först skola, sen direkt hem så jag är hemma halv 4! =) sen böt jag om, gick ner och hann göra lite sexualkunskap som jag inte har hunnit göra :p sen så åt jag köttt och potatis! gotta :) sen for jag på innebandy kl5 till kl kvart över6! sen kl 7 var det korpen, han aldrig fara hem /: det var step up! kul som bara den, ska gå nästa vecka med!kanske lär mig lite mer då :) för jag han inte riktigt med, sen kom jag hem tio över 8 rusa upp till teven för då var der outsiders, trodde det skulle vara andra avenyn med, men dom har bytit dagar till söndag, tisdag, torsdag! så då missa jag inte det helller :) ska sova nu, godnatt! ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0