spikmatta

seriöst!
vi har nyss inhandlat en sånhära spikmatta.
fatta vad ont det gör att ligga på den!
max en minut klara jag av!
sen bara fick jag damp och var tvungen att sluta.
alla i familjen har prövat den, till och med pisan, men det var bara den klenaste (julia) som klarade det, hahhaahaha! :):):):)
men pröva gärna en spikmatta så får ni känna att det känns ;>


såhär ser den ut!
det orange betyder energi, finns en grön med och den betyder lugn!
finns säkert nån mer färg med!

/Johanna :)

Kommentarer
Postat av: Ida

ajajaj alltså :O

2009-04-14 @ 16:38:17
URL: http://idaaag.blogg.se/
Postat av: Josefin :)

Vi har också en sån :)

2009-04-14 @ 18:02:01
Postat av: mamsen

Jag klarade av 10 min igår och pappa han sommnade på den igår han som inte heller klarade av mer än en minut igår.

2009-04-15 @ 10:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0