vad ska man kalla detta inlägg?

tjabbbba tjena hallllå!

jag har inte suttit på datorn här uppe (som ja gör nu) på mer än en vecka. Jag tog just lite bilder därför jag har så kul liv, när jag kollade igenom dom så hittade jag även dessa underbart vackra bilder! Jag hade tänkt dela med mig av dess bilder så här har ni dom;



 




Några söta bilder från då Julia och Johanna var hemma ifrån sundsvall :)







detta var då en dag!

 
detta en annan när vi åt mycket morötter!





 



 
sen en annan gång gjorde elina flätor på mig efter att jag duschat och då passade hon på att göra ett sugmärke! det gick inte att he bort hon från mig! hahaha, kanske var samma dag men olika tidpunkter på den dagen!

som sagt var så spenderar jag mycket tid med Elina, och nu även ganska mycket tid med Jim.

/Johanna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0