skulle egentligen upp för någon dag sen detta inlägg! BILDBOMB!

här är bilderna från Annas kamera!




många giiiirls!


mäster fotografen :)

 
singstar..... och matilda som posar!


grrr... på mig och emmma ;>


Malin och Elina


Liv och ELina


Sen bilder från Matilda :)


tobbe gillar det där!


twiiister


matilda, jossan, anna och emma, snygga tjejer!


singstar


malin och liv


jag och fanny sjunger


partyyybild!


Också Elinas bilder ;)


malin och elina, gullisar!


malin, jim, liv, elina och jag!


liite folk :)


snyggingen min!


josef, malin och elina ;D


boys and a girl!


mina tjejer, jossan och elina :D


anna och elina, fina!


jag, jossan och elina ;D


elina och Johanna


pusss!


vi sitter ihop!


liv och elina ;D


snyggt! jim och elina ;D


sandra, therese, elina, fanny och rebecca :D


therese och elina:D


jag och therese :D


fanny och elina ;D


ja, fanny och elina :)


Jossans bilder :P



adina och elina!


elina, elin, anna, emma och jag


fanny, jossan och elina :)


johanna och elina skakar han!


Elina och Sebbe! posarna

och den underbaraste bilden, (kunde ha blivit det) om itne jim ahde förstört den!

tog ju en bild med den kameran jag håller i också kommer jim och förstör den, bilden vi tog vart det en lite skymt av mig annars bara jim ;@

/Johanna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0