dagen passerar snabbt!

idag har dagen gått ganska snabbt känns det som, klockan är redan 9 och jag har inte gjrot något vettigt typ på hela dagen! ;o Jag har varit i skolan, gjort lite engelska, varit hos stig och bettan och lite andra småsaker.. Imrgon blir det att fara på gymmet, härligt! sen så längtar jag till lucia och även till dn 25;e december tror jag det var, 24;e och 31;a med såklart :D Nu kollar vi på sällskapsresan 2, den är dålig. men dom har i alla fall 80 tals kläder där, riktigt nice. Nej nu ska jag läsa igenom min diskussion som suger, den SUGER verkligen!


längtar till julafton :)

/Johanna :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, så fin blogg! :)

2009-11-27 @ 13:48:34
URL: http://hanshen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0