släktlunch!

igårkväll kom Ida och hennes familj ocoh hälsade på, dom for efter ett tag, då frågade vi dom om dom ville komma på middag, och det ville de såklart. Pappa gjorde någon god mat som jag inte vet namnet på, i alla fall så kom Linn sen till mig och vi kollade på sean banan och lite robinsson och andra småsaker. Sen idag så har jag haft släktmiddag (LUNCH) med alla på min pappas sida, vi åt på fluxen, köttbullar och potatisgratäng och nå annat. Vi for sedan hem till vårat hus och fiakde lite hära.
Sen ut på byn igen och gick på skylt söndagen och såg på fyrverkerier. Kollade på det med Idisg, de var nice. Jag träffade också Svea, hon vart helt glad och visste typ inte vad hon skulle göra så hon bara hoppade och skuttade. Sen så såg jag med Isak som nu är min nya granne. Har kollat på epan i kiruna nu hela kvällen, vill fara och kolla på den!
Sen så har jag och Ida letat musik till en spellista med en massa jullåtar, det är inte det lättaste att göra kan jag säga er!

Klicka för att se nästa bild

/Johanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0