fest i lillträsk!

gud vad jag är duktig på att uppdatera bloggen alltså. I alla fall, det jag har gjort är att jag varit med Elina och lite andra små saker.

Igår så var det fest i lillträsk, det var lite creepy, för några hade typ anmält det till polisen och så då ringde dom och sånt, sen så hade alla lärare skickat ut mail. Polisen kom dit också, men dom var bara ute.. Men ingen brydde sig speciellt mycket om det, vi vart typ lite folk, något på 40 tror jag? Det var 4a tjejer som hade med sig en kamera, så en massa bilder vart det allt. kommer visa dom senare tror jag! Var där mellan 2 på dagen och 1 på natten :) Det var ju som sakt 80 tals fest!, och jag var riktigt gullig, hade rosa och grönt på mig, och våfflat hår i en toffs på sidan. Ska kolla på idol nu, hejjjjjs!

ps. tobbe har brunt hår, cooolt! :)

/Johanna :)


Kommentarer
Postat av: idis

nämen shit va cooooolt! :o

2009-11-14 @ 17:40:15
URL: http://idaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0