haloween 2009

kvällen började med att petter, tina och bella hämtade upp mig också for vi till Ida. Där åt dom middag så jag och Bella smakade lite bröd, gott. Sen gick vi och kollade på en snygging på datorn, nämner inga namn. Sen for vi ut och handlade allt gott till kvällen, chips och godis.

När vi kom hem var Amanda och Cornelia där, så det vart en liten suprise för oss. Sen så kollade vi på tv, spelaede "helt hysteriskt" som jag för övrigt vann, också "stampa vi med Leroy" Ida och Bella i alla fall, jag var med lite bara, var ju sååå varmt! Sen så var ju Linda också med, men hon vart en ond ängel och for till boden i den utklädnaden.

Sen började folk fara hem vid 1. Men ajg var kvar till lite efter 2 då min mamma hämtade mig, var liiite lat, och rädd! Under kvällen var vi också ute och gick i skogen och bara gick en liten prommenad i övrigt.

Nu ska jag äta och klä på mig, sen ska jag ut och gå en kort prommenad! Imorgon blir det tennis, vilket betyder, INGET GYM! :(


Ida och Bella "stampar med Leroy"


haha, hade idas pappas skor tror jag?










sen tog vi tre sömjen bilderna, för alla andra var rädd för kameran!

/Johanna :)


Kommentarer
Postat av: Ida :)

finner inga ord, det är så otroligt niceiga pics!

2009-11-02 @ 21:36:22
URL: http://idaaag.blogg.se/
Postat av: Moa

Du hade fin kofta på dig, vars har du hittat den?! :D

2009-11-04 @ 20:23:04
URL: http://moatoaboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0