okeeey och epor är bra :)

Hello, ikväll for jag ut med tjejerna ochh åt middag. Hade ju feber igår men den for bort ganska snabbt så då stannade jag ju såklart inte hemma ikväll med, de hade varit tråkigt som tusan efter som inte någon är hemma hos mig... I alla fall så åt vi på okey och det ar riktigt kul, såg några epor köra förbi medans vi åt, då vart jag sugen på en ännu mera, vill verkligen ha en. Sen så for i alla fall jag till Elina, och Jim kom han också. Sen så kollade vi på lite film, den sög i alla fall, vet inte ens vad den heter. For hem sen eftersom Elina och Jim måste sova när dom ska och köra skoter imorgon bara det finns nog med snö vill säga. Sen så skjutsade Fredrik hem mig med en STOR epa, det var riktigt nice. Åsa åkte också med, hon ahde lite kul på vägen, låtsades hälsa på folk, typ skrek, tjena karin, man var ju som bara inte liiiiiiite rädd!! Vart ju såklart ännu mer sugen på en epa då, måste vara snabbare nästa gång jag hittar en snygg! jaja nog med text, en bildbomb kommer nu :)

här kommer det lite mera blandade dåliga mobilbilder från 1 vecka till en månad gamla tiiiep! :)

jag kan ja!


emil med, fast åt andra hållet.


doooooodiss!


smiiile!


det brann i ett hus brevid matsalen ;O suddig bild :D


olle gillar egopics!

 
eliiiiiiiiiiiiiiiinnna och Jobiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :):):):)


jimen! :)


vann över emma i armbrytning!


på idrotten gjorde några en pyramid, men vissa missa det så då gjorde vi en till!


så vart den :D

/Johanna :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

sexy pics!

2009-11-22 @ 11:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0