piteåå!

söndag idag, och helgen är redan slut! Den går så snabbt. Igår vaknade jag och sen fixade jag mig, sen for jag mamma och pappa till lillpiteå på dop för lilla sigge, dopet gick bra och han grät aldrig, ett av papprena började brinna  som låg vid dopbordet där barnet får vatten på huvudet, men som tur var hände då inget annat. Vi fick väldigt goda tårter, flera olika och jag tror mamma hann smaka på dom flesta, eller? Sen så vart vi bjudna på middag av min andra kusin Linda, så vi for till Roknäs och åt grekisk pytt som det heter. Sen så har jag och Isac spelat lite ATV på xbox360. Har även lekt lite med lilly och kollat på någon monster film. Ska kolla om det finns någon ny epa uppe nu, alla jag vill ha försvinner bara!

/Johanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0