Tsatsiki!

hejsan! idag efter skolan såg jag elina och bad hon komma hem till mig. På skolan skicka mamma ett sms om att godiset min klass ska sälja hade kommit idag istället för imorgon, det var riktigt bra. Så när jag och Elina kom hem sorterade vi allt, som tack fick elina en godislåda av min mamsi! hon är bäst, för att hon hittade dessutom upp elina bokrecention hon råka spara på något ställe vi inte hittade... Nu kollar jag på Tsatsiki, vänner för alltid, med mamma medans hon gör ängar och frsöker verka cool för hon har gjort en quiz på facebook, haha! För ett tag sen var jag med anton, tobbe, elina och jim på hockey. Efter det duschade jag och nu sitter jag hära :)

/Johanna :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

tsatsiki (Y)

2009-11-05 @ 18:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0