nyår i piteå

Okej, jag är snart ikapp i verkliga nuet. Jobbigt att hamna sålängt efter. Bara torsdag, ferdag och idag kvar att skriva om :)

I alla fall, kvällen innan nyår var jag ju som sagt med kompisar, när jag kom hem sa pappa, kom så går vi upp Johanna. Väl uppe så ser jag bara ett Wii stå där, vilket betyder att dom köpt ett sådant, kanske man kan säga en liten försenad julklapp, haha nej. Som sagt var så var jag ju tvungen att spela det i typ lite mer än 1 timme så vid 2 något så gick jag och la mig pigg och glad. Morgonen därpå var det tänkt att jag, ida och tehrra skulle träna med eftersom T var sjuk så slutade vi ut det. Sen duschade jag så att jag inte var skitig till nyår, sen spelade jag wii och fixade mig lite grann, inte noga men ändå lite. Sen klockan 3 for jag och Ida till busstationen för att åka buss till Piteå, Amanda åkte också. Sen framme där så kom Bella och hennes pappa och hämtade oss.

Vi åt middag där, sjungde singstar, körde sms roulette, snackade, spelade "med andra ord", lekte med Nemo, såg smällare och ja, mycket annat. Sen sovde jag där på, vi la oss vid 4-5 och vaknade vi 1. Sen klockan 15.45 for vi hem.


snygg min johanna


suddig bild, men ida höll inte in knappen nog bra för att få skärpa.


jag och bella under fyrverkerierna




singstar!!!!!








Nemo :)






ida vid middagen


efterrätt :)





/Johanna :)


Kommentarer
Postat av: R e b e c c a

Fin blogg =)

2010-01-02 @ 22:11:11
URL: http://saatisfaaction.blogg.se/
Postat av: i.granberg vettu

men gud ändå så beautiful!

2010-01-03 @ 01:40:17
URL: http://idaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0