VM i Malå

fredag sov jossan hos mig. Vi var med Matilda på kvällen. Busade på som vanligt, dansade DD och stampade lite med leroy, HIHI :)

Lördag vaknade vi och for till Malå sen, spännande VM final. Synd bara inte rätt person vann.. Men jaja, nästa år blir bättre. Kollade med elina, jossan, madde, johanna och lite andra :) kul. Lördag kväll kom Amanda å var med mig och Jossan, vi spela gitarr och lite sådant. Sen senare på kvällen kom Emil och så sovde alla dom 3 över hääääära. Vi var många så vi fick dela på våra två sänger, men det var mysigt.

Sen idag vaknade vi upp och har varit med varndra sen dess. Jossan for vid 1 till hennes mormor och sen for Amanda. Sen när hon farit åde så kom Matilda och sen Patrik och Anna med. Sen så for dom och nu ska jag snart soova. Eller prata i telefon med Elina och Jossan och höra allla spännande detaljer. Sen sova. sovmorgon imorgon <3



jag och söta Jossan igårkväll.

godnatt

/Johanna :)


Kommentarer
Postat av: Åsa

Vilka stjärnor ni var på premiären, det värmde en f.d klassföreståndare. Jag njöt och sjöng med, den känslan som ni förmedlade sitter i länge. Grattis till ett kanon jobb. :)

2010-03-30 @ 23:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0