amen visst :)

nu idag har jag bara hunnit se lite film, ätit frukost och skickat bilder till emmma :) det var nog några fina bilder jag skicka! hahah! jag har spelat lite g5 och jag vann båda gångerna, det var gode kul!!! jag hade ju lovat att lägga ut bilder ifrån då jag och ida var i luleåmså jag hade tänkt att göra det nu, är inte så bra bilder för hitta inte min kamera :'( så var tvungen ta mobilen, men man kanske ser lite iaf :) skriver mer senare! hejdå :)



       suddigt, men det är iallafall två parfymer, tunikor byxer och sånt :)



                                                      Lite påsar =)

Kommentarer
Postat av: Emma

snygga kläder! (y) ;)

2008-08-23 @ 14:18:08
URL: http://emmavikstrom.blogg.se/
Postat av: lisa

fint

2008-08-24 @ 10:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0