Cup cakes :D

jag har just bakat mig lite smarriga cup cakes till en efterrätt till vårat middags främmande idag! Vi ska äta mat, sen ska vi äta lite glass och mina smarriga cup cakes som är gjord av muffins receptet den har man lite nutella på, sen strössel och sen har man en halv söt liten geisha på :D rekomenderar den verkligen!!! receptet finns på www.livetibyn.blogg.se under kategorien Recept! den är väldigt väldigt väldigt god! pröva att göra dom goda recepten! Nu hade jag snart tänkt att föna mitt hår och föra över bilderna på mina cup cakes från mobilen ska ni få se vad smarriga dom ser ut! hahahha :P



FÄRDIGA FÖR ATT FÅ DEKORATION :)



BÖRJAT MED NÅGRA :)



ÄNTLIGEN ALLA KLARA :)



SAMMA :)



EN SÖT LITEN CUP CAKES :)

SORRY FÖR DEN DÅLIGA KVALLAN :/

Kommentarer
Postat av: lisa

fina bilder

2008-08-23 @ 22:59:19
Postat av: lisa

fina bilder

2008-08-24 @ 10:28:37
Postat av: idaa

gotta :p GE MEJ ;D

2008-08-24 @ 10:45:51
URL: http://idaaag.blogg.se/
Postat av: fanny :)

fuskis man ska ju göra glasyren sjäv xD haha ^^

2008-08-24 @ 17:31:42
URL: http://fannykarlsson_.blogg.se/
Postat av: Anonym

ser skit goda ut ;)

2008-08-24 @ 17:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0