Det är Linn som bloggar i Johannas Blogg =)

Men Hallååååå :) det är Linn som skriver och jag sitter här och är med Johanna vi ska snart Plugga världensländer och Europas huvudstäder eftersom jag har prov på den på fredag..... Haha men i alla fall idag har jag varit i skolan hela dagen vi började 09-20 med NO fyskik blää har prov där om två veckor om typ nåå ja vad det nu hete .. Men i alla fall senare hade vi Svenska åh det är kul :) haha sedan HK sedan språk kom ihåg att det inte är Johnna som skriver utan det är Linn.. Idag ska jag och Jobi på KU med typ Malin, Anna, Hanna och Elin det blir kul :) sedan blir det hem och sova så att man inte är så trött imorogn hahahahaha .. i alla fall imorogn ska jag köpa godis det vill jag åh nu får jag köra moppe så gör det nu typ hela tiden :D.. Åh imorogn är det fredag då blir det helg :) hahah.. Nu loggade någon in på Johannas MSN :P haha.. Vad gör alla idag då ? Som typ läser denna intresanta blogg hhohooh.. Jag längtar tils Jul nu och snön åh julmusik haha jag e lejd I KNOW  :P.. Nu tycker Jobi inte att jag ska skriva nåå mera eftersom jag är5 så cool :) men nu ska jag då dra men ha ett bra liv alla :) Och jag vet att jag skriver världens bästa bloggar .......... Nej men nu ska vi ta och plugga ses haha elr så kanske vi inte alls gör det fetersom du kanske ine ens bor i Norbotten haha och då blir det ganska långt haha fattar du ? hahha jag vet jag skriver gode j´lejt haha det tycker då Jobi men vill ni veta en sak ?? Nu skrev precis Jossan till Johanna och det var jag som skrev hahahahahahhahah COOLT :) idag har jag kört massor av mopppe till skolan och hem ....  Haha jag är bäst.. Nu får typ Jobi damp på mig så nu ska jag ta kanske och sluta haha men nu säher Johanna att hon måste gå på toooooa ah HJÄLP nu kommer det är lukta ;O haha nej jag bara skojade.. Nej men nu ska jag dra men det var som så kul att skriva hahah men sees nån dag elr =?? Haha Hanna du är coolt för vist läser du Jobis blogg ???? Samuelsson :) ses en vacker dag nästa sommar :D..


Kommentarer
Postat av: Malin :)

roligt inlägg din kompis gjorde! men lit lejt :)

2008-08-28 @ 21:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0