en härlig prommenad sitter aldrig helt fel...

jag har just kommit in från min härliga 1 timmars långa prommenad! elr nästan en timma :) det var verkligen härligt att gå idag i det härliga vädret, inge sol inge regn! utan lagomt varmt :) nu sitter jag på msn och pratar med idaaaG :) hon sitter och rekomenderar några bra filmer =) idag ska våran familj kanske äta mat från grillen elr OKEY! jag rösta på grillen, är inte så förtjus i pizza /: men det går bra med hammisar :D får se vad det blir. ska kanske vara med elina sen, men nu kan man ju inte vara uppe lika länge för den där himla skolan börjar om :/ :/ :/ :/ pusss tjao ! :P



                                      Jag och elina e najs!

Kommentarer
Postat av: JosefinLindgren

Det lät skönt med en härlig prommenad ;) Men det där med skolan lät inte lika kul ;p

2008-08-25 @ 17:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0