Ja då var det skola igen /:

Idag har det varit första skoldagen efter 11 härliga veckors sommarlov. det var väldigt drygt eftersom det inte var något nytt, eller jo några små sexor som började :) vi fick iaf hälsa på våran sånhära klass vi ska ta hand om typ! dom var väldigt blyg om man säger så. dom typ satt och kollade ner i bänker! hahahhahaha, det var lite roligt :) lite roligt var det iaf som då jag träffa Elina och Jossan <3 dom e så söta dom två =) men sen var det inte så mkt som var roligt, elr jåå, då rickard berätta världens sämsta blondin skämmt, ett löd sågär :) det var en brun en blon och en röd hårig som rymde fårn ett fängelse typ, då vart som stannade av polisen och så hade dom en påse på sig, då sa den rödhåriga då polisen knacka på mjau,mjau! den bruna vov vov! och den blonda potatis potatis! ahhaha så sämst, dom skulle ju få det att låta som djur åsså sen kmr den blonda!!!!!!!!!! HAHAHHAHA! :P jätte kul :) vi hfick jätte dåligt schema iår ;/ 10 över tre alla dagar utom en där det är 2o över 2 och då går det ju ingen buss /: sen efter skolan vid halv 2 for jag till farmor och klippte gräset, vart klar just då det börja regna lite :) det var tur!  sen åt jag typ nå kött och potatis :) GOTTA! :) nu är jag hemmma och gör ingenting, ska vara med Linn och Johanna och köra moppe på en äng :) KUL!!! :P


                                       Jag och te koppen! :)

Kommentarer
Postat av: JosefinLindgren

haha kul skämmt ;D det var kul och träffa dig med på skolan för du är också så sööt <3

2008-08-25 @ 17:33:48
Postat av: idaa

haha kul me schemat, vi hade oxå sämst schema i 8:an :/ speciellt då man hade så bra i 7:an :p vissa slutar då halv 12 fredagar ;) fast då är dom andra dagarna låånga haha

2008-08-25 @ 21:32:03
URL: http://idaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0