Ä-P :)

Idag så for jag, IDa och Therran ner på byn och åt på Ä-P, gott! det var en kebabtallrik för mig, dom andra åt varsin pizza, det var smaskens! :) Sen när vi gick ner mot själva byn började vi typ putta varandra och jag föll rätt på röven när Ida poutta mig och jag var i en annan världs. sen så hamna Idai snödrivan, haha ;> jag hjälpte ida att köpa klart den sista julklappen med. vi andra handlade bara nå gott :) sen så for jag hem, då kom johanna och hannna, eller först johanna och sen hannna på ett tag. vi har haft roligt, nött youtube, spelat piano, gjort frågor till JULEN IMORGON! dom vart riktigt roliga. nu ska jag kolla mer på youtube.

DETTA ÄR IDA!


/Johannnna :)

Kommentarer
Postat av: Ida

men snödrivor är ju mysiga ;D

2008-12-23 @ 19:34:00
URL: http://idaaag.blogg.se/
Postat av: Kajsa

GOOD JUL!!!! :D

2008-12-23 @ 20:10:23
URL: http://kajsaani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0