blondibellas TV dagbok

är det någon annan än jag som har sett den? ;o
haha, jag säger då bara.... jag vet inte vad! hon är så cool!
nej men hon är lite rolig! har tänkt att se alla hennes TVbloggar, även fast jag alrig läser hennes blogg! men dom cirka fem minuterna får jag i alla fall ha roligt!!!
om ni har missat den så finns den på internet. kolla hennes blogg för en länk!
jag kollade med pappa idag! undra om han gilar det, igår tror jag hela familjen såg den!
vad rolig ändå att ha en sån blogg!
det är grejer det!

Vad har alla önskat sig i juklapp?? SVARA! ''

/Joahnnnna ;P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nää vet inte än om jag fick VG eller G men jag fick

MVG på provet och han sa att jag lutade mot VG så tror att jag har det XD

2008-12-16 @ 21:38:27
Postat av: Kajsaa

Nä, Vet inte än om jag har VG.

Men jag hade MVG på provet och han sa att jag lutade mot VG så tror jag har det :D

2008-12-16 @ 21:39:46
URL: http://kajsaani.blogg.se/
Postat av: Ida

ja minns då it allt jag har önskat mej ens, listan är rätt lång hahaha ;> men typ en parfym, singstar skivor, pengar, BG's dvd, guitar hero, present kort åsså vidare haha :P

2008-12-17 @ 12:41:23
URL: http://idaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0