CT!

CT= cirkelträning :D
jag ska fara på cirka 5-10 minuter på CT. jag ska åka med malin så bäst jag är klar då dom kommer ;)
men jag är då klar nu, ska bara skriva snabbt typ.
jag är så glad att jag har några att gå met på korpen, Malin, mamma och Elina.
hon började förra gpngen så jag får hoppas att det hålller i då!!
men hon är bara på onsdagar, inte den andra dagen jag är, eller andra! ibland förr i alla fall så var jag måndag, tisdag, onsdag, torsdag ville ja gmen var på KU och Söndag, men mamma ville att jag skulle ha mer fritid! jag med måste hinna med skolan! men nu tror jag dom kom, eller snart! kanske skriver då jag kommer hem!

/Johannnnna ;P

Kommentarer
Postat av: Fanny

nu har jag skrivit något sött om dig ;) du fick ett nytt inlägg ;)

2008-12-03 @ 21:02:01
URL: http://fannykarlsson_.blogg.se/
Postat av: Fanny

nu har jag skrivit något sött om dig ;) du fick ett nytt inlägg ;)

2008-12-03 @ 21:02:07
URL: http://fannykarlsson_.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0