???

idag har inte min dag varit speciellt rolig!
har  bara varit hemma och pluggat på ett NO prov vi har imorgon!
men det är ju lugnt, dom räknas inte med i höstterminens betyg! men däremot i vårterminen!
onödigt då att rickard gör det, har får ju ändå inte med sig det!
jag har ungefär sett ut som killen här nedanför.
alltså han pluggar, men fattar inte något!
han föröker ju som jag. dock klarar han det inte!
justeja jag har ju städat lite idag.
moppade övervåningen, dammtorka vid tvättfatet uppe och lite till.
nu är det taitanic påTV och jag ska inte sitta här mer för mamma ska ha datorn och jag ska nog börja gå och sova nu! ååååå så härligt! vi höra!

/Johanna:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0