fixning!

hej allihopa!
nu har jag presic duschat och sitter här i en morgonrock!
ska ta och fixa mitt hår snart till då alla jäster kommer..
blir nog bara platt med volumemaster! lite tråkigt men så är det.
har ingen ork att fixa det riktigt, är så jobbigt att alltid göra allt på sig själv!
men det får då duga för idag :)
ska sminka mig också, ska få bli, foundation, puder, eyeliner, mascara och ögonskugga och så en god parfym till det! tror kanske det blir naiomi campbell at night! tror jag det stavas.
nu msnar jag med linn, hon ska kommma sen ju :P
även elina, anna, jossan, adina och kanske någon mer? får se hur det blir.
men nu ska jag fixa mig!
hade det bra! puss :-*

/Johannnna :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0