förvånande!

idag efter skolan så for jag och min mammma och handlade.
vanligtvis brukar bara mammma handla och inte pappa..
men idag då vi varit hemma ett tag efter vi handlat så sitter mamma i fotöljen och halvsover och jag sitter vid köksbordet och pluggar en massa så kommer pappa hem och har handlat 2 påsar med mat, jag trodde först det var min och mammas mat men sen såg jag att det var från coop och vi handla på ica.. vart helt förvånad. men det sämsta var att vi hade handlat korvbröd och korv, han med. vi hade handlat leverpastej och vi med :P vart några skaer vi fick dubbletter av, typ 7 mjölkpaket har vi, och det är bara 2 som dricker det 1 gång per dag :S hahah! skillat serru!

Kommentarer
Postat av: Ida

men täänka sej så de kan gå ;>

2008-12-01 @ 17:41:46
URL: http://idaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0