glad!

ska få följa med pappa imorgon till arjeplog på en skotertävling!
den första för iår till och med! jipppppie säger jag bara!
Ida ska följa med mig, då har jag då någon att vara med, annars hade jag ju haft elina att vara med, men hon sitter bara inne i deras tävlingsbuss hela tiden! hon är för feg för å vara ute! hahha nej men det är ju kallt!
nu ska jag göra det kjag kom hit för att göra, skriva ut SO reklam filmen jag, malin, fanny och emma gjorde för ett tag sen. men vi hörs! hejdå!

jag och syrran för
två år sen på jul! xD


/Johannna :P

Kommentarer
Postat av: Ida

de blir najs ;D men imorn tror ja att de it skulle va så kallt, fast det blir ju de om man bara står still såklart :P

2008-12-17 @ 22:31:42
URL: http://idaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0