hemma igen!

nu har jag varit hemma i cirka 15 minuter kanske?
det började med att jag, cilla och malin for sirekt till badet för att hämta malins syrra sanna.
vi satt där uppe och vänta, det tog så länge så vi sprang ner och hämta hon ;O
men vet ni? ;O hon stog och föna håret, var inte ens klar! vi vänta då, men stressa hon lite..
jag höll nämligen på att kissa på mig, var presic så jag hann in och pinka!
tur det i alla falll ;)
sen så satte jag mig här, tror inte jag ska duscha, gör det på morgonen så slipper jag fixa frillan nå,
då hinner jag ju se julkalendern. men den är inte lika bra iår som vanligt, tyvär!!
men kanske är äckligt att sova kallsvettig!? men det är ju ändå bara jag som sover där, får väl byta sängkläder snart elller om någon vän ska sova hos mig! för snart är det helg och 2  veckor efter det,  är det JUL LOV!
men nu ska jag då gå upp till mittt rum och näta mina engelska glosor som jag nyss kom på att jag hade, tur bara att boken var hemma! puuuh!  vi hörs!

/Johannnnna ;D

Kommentarer
Postat av: Fanny

de är klart jag ska göra :)



vi har lov om 2 och en halv vecka ;)

2008-12-03 @ 20:58:20
URL: http://fannykarlsson_.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Varför gick du bara inte på toa på badhuset? :)

2008-12-03 @ 22:34:32
URL: http://beccafersure.blogspot.com
Postat av: Ida

jag vill oxå på CT :O

2008-12-07 @ 15:20:00
URL: http://idaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0