josssan och elina

nu har jag nyss kommit hemifrån Josssan.
eller ja, det var ett tag sen.
men i alla fall så hade vi det väldigt roligt.
vi pratade, fika, såg på film, såg på TV och bara myste på...
jag ska bara skriva snabbt för ska sova snart, ska och shoppa imorgon på morgon och då måste jag vara pigg då jag ska gå på stan hela dagen ju.
blir att leta några julklappar som jag har kvar, annars leta nå jag vill ha som mamma kan köpa i julklapp :)
blir att fara själv med mamma imorrn.. :)
nu ska jag i alla fall gå härifrån! vi hörs!

kommer sakna rickard
nu då han har flyttat!



även Sebbe kommer bli saknad,
fast han kommer jag och träffa, men inte så ofta ;/


/Johannna ;)

Kommentarer
Postat av: Ida

kommer du inte sakna den andra som du sa skulle flytta hahaha ;P

2008-12-20 @ 13:40:44
URL: http://idaaag.blogg.se/
Postat av: Ida

ja okej, du vann oxå. men dom andra var ju sämst!! ;o

2008-12-20 @ 16:23:16
URL: http://idaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0