kkkkkkkkkkalt!

tror jag skrev som ida på rubrieken! men inte gör det något xD
nu sitter jag och håller på att frysa ihjäl om händerna!
stackars dom som ska åka i kanis! tur inte jag åker säger jag då bra :P
förresten så kom jag på en rolig grej, nu är med många unga som är på korpen som jag känner, malin, elina, jag, ida och therese ska med dit ju! jippie kajjej mf! :P
ingen ide för elina, ida och therese å köpa ett treminskort, är ju inte många kvar nu..
typ köper det för en vecka, då är man inte smart, men då man köper det tror jag dom säger att det inte är så smart. men nu tror jag min mat är god! blir pasta med skinksås! får se om mammi lyckas :P
men vi får höras!

/Johannnna :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0