luleå!

vid 11 tiden igår for jag, mamma, papppa, julia och tommy till Luleå!
vi började med att fara på "hängnan" det var en slags marknad!
mamma gick väldigt snabbt där! sen shoppa vi till kl 3..
ville på dollarstore men efter som vi åt 3-4 så han jag inte för som stängde kl 4 :/
buhu! stackars mig! sen åkte vi i alla fall hem.
när vi varit hemma några minuter kommer familjen lundström på deras nya skoter och den gamla med!
 vi fikar och har det trevligt! 
sen var jag med linn, vi sjöng singstar, fika gotteligott grejjer och bara hade kul!!!
sen vid 1 gick jag och la mig i min stora sköna säng!
nu sitter jag och skriver med johanna på msn. vi får höras!

Hittade en kofta jag ville ha!

köpte den inte, men vart liite andra grejjer! julklappar och sånt.

/Johannna ;P

Kommentarer
Postat av: Ida

sikken söt kofta ;>

2008-12-07 @ 15:18:22
URL: http://idaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0