man är bara fet på söndagar!

eller hur? va ger det egentligen?
eller alla är inte det, men jag är då det ända till kl 6 då jag har träning!
det är kul att ha träningar på söndagar, men  ändå grymt jobbigt!
man är ju jätte trött efter hela helgen!
men som ida har sakt förr så är det många bra televisationprogram på Söndagar!
fast synd bara att jag inte gillar att kolla på tv.
just nu så ser pappa på skidor och mamma gör mat!
har träning på 2 timmar så måste hinna äta då ju-
nu börjar dom gå i mål på skidorna, shit en ramla just, stackaars den.
men var då inte från sverige. dom låg trea just nu i alla fall.
jag har lovat ida att lägga in en bild så då får vi väl se.

förreste så var det väligt bra att kevin vann idol tyckte jag.
var det nån mer som tyckte det? :)



/Johannna :P

Kommentarer
Postat av: Ida

JAG TYCKER DE!! hahaha ;>

2008-12-14 @ 17:31:06
URL: http://idaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0