nära jul!

nu är äntligen julgranen klädd, ganska sena iår men det är för den är riktig ju.
vi brukar iaf he upp den lite innan idag om det hade varit en plast som förr.
den var rikigt snygg iår, fin gran, och massa fina röda saker i den.
har paxat allt tills jag blir äldre, sa till mamma jag vill ha allt då du dör!
hahha LOL ;>

nu så är jag med elina, jag har plattat elinas hår och hon mitt, vi har sett heart breakhotel nyss. så jävla grym alltså!
haha, dom är för roliga tanterna som är som ungdomar!
jag har ätit en plätta medans elina var ute med harry och gick en liten runda.
elina sminka mig med, då fick jag ett tips på vad jag ska önska mig i julklapp, det är en foundation från gårdings med styrka 40.
den är gode vit, men bra för mig, är ju inte så brun av mig om man säger så.
Elina satte på den och det vart bra. fick även på läpparna! ;*
haha, men det var ju inte seriöst.. får se då mamma ska hämta mig, hon har då inte ringt mig än, hoppas det blir ett tag till..
hihi, men inte för länge så alla får sova gött!

bara 3 dagar till jul! :)


/Johannnna och Elina :)

Kommentarer
Postat av: Ida

jaha okej ;> är de en i.d. foundation eller? ;P

2008-12-22 @ 11:22:47
URL: http://idaaag.blogg.se/
Postat av: Ida

nähä de va ju synd! :P

2008-12-22 @ 14:16:24
URL: http://idaaag.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aha!

Nää jag fattar ändå inte :/

2008-12-22 @ 23:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0