nyår :)

hej allihopa!
nu har jag presic vaknat! mamma kom in och väckte mig,
och sa att hon och Julia skulle fara och handla!
och hon sa att det kunde komma någon gubbe som ska laga våran "nya" frys.
dom fick ju sönder ganska snabbt..
sittter här och lyssnar på låten som kommer längst ner i inlägget!
vet ni vad jag presic börja att tänka på? :O
det är ju NYÅR imorgon!
jag ska vara med Elina, också kommer Jossan vara med osss lite!
åsså sen igår så fråga linn om jag skulle vara med Johanna,
och det ska jag inte så jag sa nej,
men då fråga hon om jag ville vara med hon, anna, ida, hannah, elin och malin.
då sa jag om Elina fick vara med!
å då vart det såklar ja :D
men får se hur det blir, försöker på tag i linn..
men jag lyckas aldrig med att nå hon! hahhha, så svara nu LINN!
nu lägger jag in sången så lysssna!


AGNES-RELEASE ME!



 VAD SKA NI GÖRA PÅ NYÅR? :)

/Johannnnnnna :)

Kommentarer
Postat av: ida

du vet nog redan vad jag ska göra ;>

2008-12-30 @ 14:47:44
URL: http://idaaag.blogg.se/
Postat av: ida

har du förresten oxå börjat lyssna på den låten lite hahaha ;>

2008-12-30 @ 14:48:52
URL: http://idaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0