paaaaaaaaarty

jag ahr nyss kommit hem efter ett pary min klass har haft för åkruserna 3,4 och 5 :) dem kom typ 15 ungar tror jag ;/ inte så speciellt bra om man säger så! vi ska nog aldrig göra om det ;) det är några i klassen som ligger riktigt risigt till om att få vara med i klassresan något mer! det är en tjej och en kille? ni kanske vet vilka om ni går i min klass! vi tjäna inte så bra, men vi fick iaf lite pengar! linn och hennes klass hade fått typ 35 ungarm mkt mer än vi. men men..... alla är ju som olika. men det var ju haloween då! då kommer det oftare mer! men vi har medela ut till alla lärare att dom skulle säga det men det gjorde dom inte! åsså är jag arg för lisa D sa att hon skulle komma bara jag tog med Johan palm på skivan, och det gjorde jag med! men, nej, inte kom hon! ååååååh...

igår så vakade jag med tjejerna i klassen, eller alla utom Johanna S och Carro!
vi hade väldigt trevligt med varandra hela natten!
jag köpte godis och dricka, men jag orka då inget av det!
men då hr man ju då kvar det till nån annan helg, kanske.
i alla fall så har många strömavbrott nu, men inte jag,
är så jätte glad att jag inte bor typ i tvärån eller muskus, som några i klassen!
typ madde, kajsa, fanny och rebecca hade det!
haha, men nu sk jag inte skrivar med ikväll, är trrött ju!
vakna ju typ 12 idag, han inte sova specielt länge!!!

/Johannnnnnnnnna ;p


Kommentarer
Postat av: Ida

jådu! de e tur man inte bor där idag :P

2008-12-13 @ 23:45:13
URL: http://idaaag.blogg.se/
Postat av: Ida

okej, bra att du är vaken iaf ;D

2008-12-14 @ 13:26:18
URL: http://idaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0