resan till Arjeplog

I torsdags då jag, ida, pappa och jonas for till Arjeplog regnade här i älvsbyn. men senare blev det lite snöblandat regn och sen i A-jaur snöade det! Inte nå is, slask eller något, som ida sa. lyllo dom. ja ghade inte så mkt pengar på min mobil medans Ida hade gratis sms så jag lånade hennes så den gick lite smått varm. Jag smsade med Elina och Jossan typ hela vägen, och Ida med MatildaE tror jag. Och även nåt enstaka med någon annan, det var lite roligt de ;> Vi stannade iaf nära banan i Arjeplog på Frasses före vi for till tävlingen. Alltså jag och Ida typ åt jäte snabbbt tyckte vi, men även så åt pappa och jonas upp långt innan oss. men man vart då mätt i alla fall. Vi vart även omkörde av nån rackare som gillar att  köra bil lite innan tävlingen, ändå hade han farit efter oss. men han kör ju sanbbt så, av vem kan de ha varit? ;O som Ida sa!?!?

ni får bilder sen! ida har alla än..

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja veem kan de ha varit

2008-12-20 @ 18:16:01
Postat av: Ida

glömde skriva att de va ja ;P

2008-12-20 @ 18:16:47
URL: http://idaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0