sista provet

äntligen är allt i skolan bortgjort!!
jag gjorde mitt sista prov idag som jag fick VG på! då var jag jätte glad! hihi...
iaf så fick jag tillbaka min inlämning idag om ortodoxa, katolska och protestanstiska kyrkorna idag, och kan ni gissa vad jag fick? jag var typ över lycklig då jag läste MVG!!! :) jippie så bra jag var alltså, haha nej men kanske hade tur! fast jag borde ha varit duktig ju!

juste, kom på att jag ska på träning idag! gud så skönt att få röra på sig! hoppas bara att elina kommer.. men det tycker jag att hon borde eftersom hon är uppskriver för CT idag :)
nu ska jag inte skriva mer utan fixa andra saker. skriver kanske senare ikväll!

/Johannnnnnna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0