själva tävlingen :)

När vi var framme så letade vi oss en parkeringsplats, det var lätt att hitta! det var gratis att komma in för mig och Ida eftersom det var under 16 år. inte för att Ida är under men det vet ju inte dom, hon är ju prick 16 år,
men det gick bra i alla fall.
Det var jätte roligt där borta tycker jag. den spännandeste klassen var nog... pro 600, alltså fatta i finalen alltså, ojojoj! Han som tog starten och ledde några varv var ju som sagt Petter Nårsa, han tyckte jag skulle kunna vinna hans första tävlingen i den klassen, men inte det, han ramlade och allt så det blev att  Viktor Stenman ledde och vann till slut! :/ sen Emil Öhman sen Fredrik Granberg. Jag blev väldigt ledsen ledsen för att inte Emil eller petter  vann! tyckte nog dom mesta älvsbyborna! det var inte bra alls.. men men, gjort är gjort! hopppas det går bättre den 27 december i storuman. pappa sa att vi kanske kunde fara, för jag vill det! :) får se det då.

   

Jag tog jätte fina bilder med Idas cooola kamera i Arjeplog. riktigt bra vart dom inte om man säger så, haha. Jag försökte ta kort på Elina oxå, men jag verkade inte fatta att jag stod för nära henne men tillslut fick  jag jätte fina bilder på både Ida och Elina, som sen Elina tog bort, iaf den på hon. sen tog ida kort på mig, 2 fina, ska ladda upp dom sen :) när jag får dom. nu har jag bilderna så här är dom! :)

Ida ville inte  vara med på kortet!
 

haha, alltid lika glad är jag såklart,
iaf på skotertävlingar! :D



buttra miner försöker komma här! 


Ni ska bara veta hur mycket kläder jag hade på min överkroppen, inte många som har det så skönt som jag. Flera linnen, t-shirt, tjockjumper, en vanlig jacka och en tjock dunjacka på det. smidigt gjort av mig. På tal om smidigt så var vi rätt smidiga på att gå upp för den branta snö backen eller vad man ska kalla det efter vi hade varit på toa mitt i skotergröten. Men ''det var ju iallafall varmt'' inne på toan. enligt mig, visst Ida? :)

Tävlingen höll på en timma mer än beräknat så vi kom hem runt 24 tiden och då var jag gode trött. Lite jobbit vara ute så mycket ju. somnade inte i bilen nå, men däremot Ida gjorde det ;o somnade snabbt då jag kom hem, fast hade hunnit li piggare då ju, men somna ändå efter några min då jag lagt mig.

nu ska jag äta mat som pappa gjort med familjen,
och jonas, åsa och fredrik! ha det bra, vi får ta och höras senare ikväll!!

/Johannna ;P

Kommentarer
Postat av: ida

ååh ja vill oxå diit!! ;o

2008-12-20 @ 18:18:21
URL: http://idaaag.blogg.se/
Postat av: Anonym

joo det är sant! hahaha ;>

2008-12-20 @ 19:35:44
Postat av: ida

glömde skriva namn helvete igen :P

2008-12-20 @ 19:36:42
URL: http://idaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0