skyltsöndag!

härligt! sovde ganska länge idag, vart till klockan halv 11! :)
gick ner direkt, började att se en film då, skulle ju som sakt stå och sälja bröd och knäck, samt mössor ;P när det var kanske 15 minuter kvar innan jag skulle fara så satt ajg kvar i en morgonrock ;S snabba mig då upp, satte upp håret i en väldigt fin toff och tog ett "had" band.. klädde på mig varma kläder, tog med brödet, pengarna, bordet, pallen och alla grejjer som skulle med! vart lite försenad då men hann i alla fall i tid, hade inte gjort något om jag var lite sen. det var bara en som inte kom dit bort och det var Krille. hans mamma fyllde tydligen år så han hade ingen skjus ner från luleå så han kunde inte hjälpa till :P Vi ska ha en fest den 19/12 för dom som går i 3-5 =) kan vara roligt att ha sånna ju :D man tjänar lite i alla fall ju =) vi har redan handlat godiset till då, passade på då det var 3,50 kg! skämig för mig och handla TRE PROPP FULLA PÅSAR! haha, men tror dom fatta att det inte var till mig, kosta cirka.160 kr ;O billigt! :D

har längtat till första advent! då är det ju julkalendern och dom är så himla bra, hopppas den iår blir lika bra :D den ifjol var ju som ganska rolig om man säger så!
men seriöst, nu måste jag verkligen plugga! HEJDÅ!

/Johannnnna ;D

Kommentarer
Postat av: FannyKarlsson :)

de är bra man ska hata hon ;)



2008-12-01 @ 20:51:27
URL: http://fannykarlsson_.blogg.se/
Postat av: Fanny

vi käna ju ändå bra :D

2008-12-01 @ 20:52:19
URL: http://fannykarlsson_.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Men lilla Johanna, jag hjälpte ju också till att köpa godis ;<<

2008-12-02 @ 19:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0