STORUMAN!

hejhej, nu satte sig pisan på den sämsta platsen i hela världen!
typ på mig där jag har datorn! men nu ska hon allt få gå!
just nu sitter jag med linn och lyssnar på typ Lars ;/ han är inte så bra tycker jag, men linn typ verkar älska han! honhar 110 låtar på hennes mobil, och 73 är lars ;O najjs allltså!
linn ska fara på middag lite före fyra och då ska jag till IDA och spela GH (guitar hero) world tour.. det är ju typ med en mikrofon och typ trummor! längtar som bara den!

igår så var jag med Johanna på dagen, sen for vi och lekte med Carro, där dryga vi mest och tiden bara gick. sen for vi hem 8, ringde till Linn åsså sen kom hon och Annna :) vi spela spel och fika lite!
sen for vi över till Linn bara sådär. sen bara fråga jag om hon ville sova hos mig för jag fick damp ådå vart det så johanna också gjorde det :) vi somna vi d 3 kanske? tror då det. Linn sov på golvet medans jag och Johanna i min säng som vanligt ;p fattar inte, hon tycker jag är dum då jag sover, jag tar upp hela sängen och slår hon typ! men till det säger jag bara LOL! haha, nej men nu ha rja giaf skrivit lite Ida, lova hon nämligen att skriva! :) haha! imorgon blir det nog kanske STORUMAN! JAAAAAAAA! VAD KUL:)
TSCHÜSS!

/Johannnna :D

Kommentarer
Postat av: Ida

ååh ja vill med dit :o

2008-12-26 @ 13:46:43
URL: http://idaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0