tjjja ;D

är på mammas dator nu, har makerat för vad man gjort för klassresan!
har tycär inte blivit så alla hjälpt till alla gånger! f
örresten så är va bara 14 kvar nu och sen kanske cvi blir 12 ;O
stackars oss! trodde att vi var 15 så jag handlade godis så alla skulle få betala men då blire så jag betalar 18 kr mer, men vem bryr sig? får väl äta nån liten karramell! ;)
idag har jag varit duktig och pkuggat massa svenska, kanske lika duktig som Rebecca :O
hon so har pluggat så jätte mycket ;O hon skab li en duktid flicka i skolan :)
hahah! eller rättare sakt så ska hon försöka och göra det bästa hon kan!
vi lär ju se imorgon hur det har gått för hon. vi får hålla tummarna (Y)



dom senaste dagarna har jag haft bra med besökare, nu vill jag bara att alla ska försöka kommentera!
även om dom inte har något vetiigt att skriva!
Justeja, jag skulle skriva hej Carrro så jag gör det nu! HEJ CARRO!   hehehe!



mamma och åsa tovar just nu! jag ska börja avsluta detta nu!
men vi får höras en annan dag söta blogg! haha
vi får önska dom lycka till att tova 

Någon som gillar året julkalender? ;O

/Johannnna ;>

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hihihi, jag är duktig flicka :D

hihi, håller tummarna för dig med ;D

2008-12-02 @ 19:46:37
Postat av: Fanny

haha, jag gillar den inte :P

2008-12-02 @ 21:40:58
URL: http://fannykarlsson_.blogg.se/
Postat av: Fanny

var de inte om 3 veckor vi får lov då var de väll vi skulle ha festen :P



joo rebecca är så duktig xD

2008-12-02 @ 21:41:47
URL: http://fannykarlsson_.blogg.se/
Postat av: mammsen

Vad duktig du var på so-provet mallig;)

2008-12-03 @ 11:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0