idolerna!

hej allihopa :)
nu har jag presic städat mycket! eller min mamma gjorde det mesta!
snällt av hennne! hihi :-*
hon rensa hela min walk in clothset! (eller hur det stavas)

idag har jag i alla fall farit till piteå!
jag var på stan och shoppade med Ida :) åkte dit med hennnes mamma och mormor!
faste gentligen, det var ju Ida som körde så åkte väl dit med hon!
haha, men iaf så shopppade jag lite, vart:

ett blått linne

en lång svart vest
svarta "fin" skor
en present
en svart mössa
och mat såklart :)

vi såg på KEVIN, ALICE OCH ROBIN B! 
gud vad smal kevin var i verkligheten! :S
men söt var han! :$ hihi..

 
 

sen så fick vi oss äntligen ut därifrån.
shopppa vi mer!
sen kom allt det läbbiga som jag har skrivit om nedanför!


Och vet ni hur läskigt det var när vi var och åt? Jag blev helt rädd för det kom in en läbbig alkis med en starköl i en hand åsså började hon skrika som en galning, nog för att hon var ju en galning, eller är. Hon skrek typ att hon var tvungen vänta på sin pizza i 55år, sen fick hon sig inte ut genom dörren och då stanna hon och skrek typ "55 jävla år! det är därförjag kom hit! jag vill ha min pizza, eller ska det ta jävla 55 år för att få den?" sen fick hon sig äntligen ut så stanna hon en tant och skrek på hon istället. sen ropa hon det högt igen! satt typ å var rädd hela tiden medans vi åt! förresten så måste hon ha varit där nån annan gång, för så fort hon kom in sa han i kassan, "gå, du får inte var här!" men tror ni hon gick? nää! eller så var det för hon höll en öl i handen! men jajjja, ska gå nu! hejdå :)

/Johannnnnnna;D;D


Kommentarer
Postat av: ida

hahaha ja börjar bara skratta när jag läser om alkisen alltså ;D

2008-12-30 @ 14:42:40
URL: http://idaaag.blogg.se/
Postat av: Linn

Robin <3 :)

2009-01-01 @ 16:59:36
URL: http://linnie.blogg.se/
Postat av: madde

jag såg robinb alice å kevin i lule ;D

2009-01-04 @ 21:27:07
URL: http://mmadelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0