9 eller 10 dagar

jaha, då var helgen redan över. dom går så snabbt ibland tycker jag!
tråkigt, men sant är det! söndagar är som sköna ändå, man kan sova ut, men inte vara vaken så länge man vill! det är som bara lördagar som är bra tycker jag.
fredagar går man ju skola med, och då blir man trött på kvällen, alttså dåligt.
lördagar är då man får sova länge oh vara vaken länge!
söndagar bara sova länge!

men nu är det ju iallafall bara 9 ller 10 dagar kvar till jul, beror på hur man räknar!
jag längtar som bara den! jag ska nog vara med familjen+jonas och åsas familj om jag inte har hört fel. Och sen ska jag få fara till Johanna eller hon til mig. vet då int vaf jag ska göra på nyår, Johanna kanske ska vara med några andra, men annars skulle jag vara med hon. det får man se senare!
såg i alla fall nyss dagens avsnitt av jukalendern, HERREGUD vad spännande då dom snattar tomten! shi, längtar tills imorgon då det är ett nytt avsnitt!
men nu ska jag se skidor. Hejdå! :P

/Johannnna ;p

Kommentarer
Postat av: Ida

men jaa, grymt spännande nu!! :D

2008-12-14 @ 15:42:14
URL: http://idaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0