va? vad säger du? hallå? va?

igår vid 8 tiden så for jag till Therra!
IdaG var också där, vi såg på lite dansbandskampen i början, sen prata jag och Ida medans Therra såg det än, vi sminka mig som en fjortis som inte kan sminka sig själv, hade typ mkt mkt mkt mkt mkt mkt mkt mkt smink! iaf så sen så muppa vi oss typ me att säga hela tide till varann: va, vad säger du? va? hallå? kan du prata högre tack? va? hallå? är du där? va? va? är du där? va? är du där? typ så, det var kul, inte för det låter så kul men ändå!

sen kollade vi på lateshow som Robin Bengtsson har gjort, finns på tv4.se orkar inte länka, ni kan kolla på Thereses ist så hon får några läsare! :) hon länka en länk i inlägget lateshow! tryck där och se, kul när han pratar med Johan Palm :) nu ska jag  sluta skriva!

/Johannnna :)

Kommentarer
Postat av: Ida

hahaha joo de är en rolig lek! ;>

2008-12-21 @ 12:54:30
URL: http://idaaag.blogg.se/
Postat av: therran

haha annars så börja jag ju se en film kl nio :P

2008-12-21 @ 15:53:28
URL: http://theresebrytner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0