7 sanningar

jag har blivit utmanad av Emelie.

Regler:


    *  Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.

    *  Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.

    *  Utmana några i slutet av inlägget genom att nämna deras namn.

    *  Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.


   1. Jag har ganska självlockigt!

   2. Jag älskar att hålla på med hår men är för lat ofta!

   3. Klarar inte mig många dagar utan kompisar!

   4. ÄLSKAR shopppa

   5. Gillar att gå på korpenoch träna!

   6. Jag är nästan aldrig blyg är någon!

   7. jag har över 100 kort på mig själv, men inte seriösa! xD


Jag utmanar:

Ida
Fanny
Kajsa
Madde


Kommentarer
Postat av: Bea*

sv: jotack det har jag allt haft, sj da?

2008-11-29 @ 23:57:43
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jotack.

Dagen har varit bra! Hur har din varit?

2008-11-30 @ 00:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0