Bella död!

klicka HÄR för att kolla vad ida har skrivit om mig, tack vare att mamma sa att jag var emo för jag gjorde en rolig liten klappramsa som absolut inte är störande :) dom kallar mig EMO! :'(


fick just ett sms av Jossan där det stog: Nu är Bella död :'( Fatta tråkigt :'( stackars lilla katt! naaaw! skulle typ dö om min katt dog nu ju :'(

Över till roligare nyheter... jag åt plättar till middag! före det så gjorde jag klart tyskan, har bara glosorna kvar nu, men kan faktiskt chillen=slappa =E *stolt* och angeben men kommer inte ihåg nu vad det betöd, åsså kom jag på att stylen är mode :) jag kommer lära mig gode snabbt, gör alltid  det med tyska =)

ska vara med johanna vara med Johanna snart tror jag minnsan, hon sa då det iaf! hon sa: jag kommer snart :) det borde vara ett ja tycker jag =E

/Johannnna ;)

Kommentarer
Postat av: Jossan ;)

Joo det rä så synd om Bella :'( Men vad gott med plättar! :)

2008-11-18 @ 19:07:00
Postat av: Ida

nädå, inte alls störande haha ;D

2008-11-18 @ 19:27:29
URL: http://idaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0